Matematyka szansą
dla dziecka zamiast koszmarem?
Poznaj z Mathriders matematykę inną niż w szkole i przekonaj się,
że Twoje dziecko może ją naprawdę polubić lub jeszcze lepiej zrozumieć!
Zapisz swoje dziecko na warsztat
“Tajniki Pozytywnej Matematyki” na Białołęce
lub
Warsztaty w skrócie
SĄ
BEZPŁATNE
OGRANICZONA LICZBA MIEJSC
DLA PRZEDSZKOLAKÓW ORAZ DZIECI Z KLAS I-III
SĄ BEZPŁATNE
Co takiego dzieje się w szkołach, że matematyka staje się koszmarem, a uczniowie zmieniają się w przestraszone myszki?
80% przedszkolaków wykazuje TALENT MATEMATYCZNY…
A później idzie do szkoły. Smutne, ale prawdziwe.
80% przedszkolaków wykazuje TALENT MATEMATYCZNY…
A później idzie
do szkoły.
Smutne, ale prawdziwe.
Naszą misją jest udowodnienie, że wcale tak być nie musi!
Nabycie kompetencji matematycznych jest kluczowym warunkiem dopasowania się do zmieniającej się rzeczywistości społeczno-ekonomicznej.
W dobie rosnącego zainteresowania SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ (AI) mamy przekonanie, że kompetencje miękkie, jakie uczeń nabędzie dzięki matematyce (logiczne i analityczne myślenie, praca w grupie, łatwość podejmowania decyzji), będą trudne do zastąpienia przez robotyzację i AI — a to w dzisiejszych czasach zwiększa poczucie bezpieczeństwa na przyszłość.
Startujemy z cyklem BEZPŁATNYCH
warsztatów
“Tajniki Pozytywnej Matematyki” dla:
PRZEDSZKOLAKÓW
DZIECI Z KLAS
I-III
W tej edycji wchodzimy w tajniki brył - geometria przestrzenna.
To niesamowite, że tak trudny temat, który normalnie jest wprowadzany w wyższych klasach SP, może być z łatwością zrozumiany przez znacznie mniejsze dzieci.
Liczy się metoda i nowoczesny sposób przekazywania wiedzy.
Udział w tych warsztatach jest bardzo ważnym krokiem dla każdego dziecka. Jest to dla niego niepowtarzalna szansa, aby poznał tajniki pozytywnej matematyki.
Kliknij, aby sprawdzić agendę, datę
i miejsce warsztatów.
Dlaczego wybraliśmy geometrię przestrzenną na warsztat?
- Bryły to coś, co dzieci dostrzegają na co dzień. Są naturalnym elementem ich otoczenia, tymczasem w edukacji niczym tabu zostawia się ja na potem;
- A przecież już przedszkolak buduje zamki i wie, jak umieścić klocek w kształcie walca, aby był podporą budowli. Podobnie dostrzega, że na ostrosłupach nie da się nic postawić.
Dlaczego zatem:
- nie nazwać tych "klocków", nie dokonać ich segregacji wg. różnych cech (dzieci i tak robią to naturalnie);
- nie używać prawidłowego słownictwa do opisu brył;
- nie policzyć wierzchołków czy krawędzi?
Dzięki temu "siejemy" te prawidłowe określenia. Oswajamy dzieci z tą "trudną" geometrią, aby na dalszych etapach naturalnie i bez lęku poszerzały swoje umiejętności
W skrócie geometria przestrzenna:
- to rozpoznawanie i analiza brył w otaczającym nas świecie;
- to baza dla przyszłych architektów i inżynierów.
Rozwija myślenie wizualne i uwalnia potencjał dzieci.
Szukamy i odkrywamy matematyczne talenty w całej Polsce.
Popularyzacja matematyki
Rozwijanie zdolności i zainteresowań matematycznych dzieci
Odkrywanie matematycznych talentów
Kształtowanie umiejętności logicznego myślenia
Rozwijanie potencjału intelektualnego uczniów
Mobilizowanie i motywowanie dzieci do rozwiązywania matematycznych problemów
Popularyzacja matematyki
Rozwijanie zdolności i zainteresowań matematycznych dzieci
Odkrywanie matematycznych talentów
Kształtowanie umiejętności logicznego myślenia
Rozwijanie potencjału intelektualnego uczniów
Mobilizowanie i motywowanie dzieci
do rozwiązywania matematycznych problemów