Matematyka szansą

dla dziecka zamiast koszmarem?

Poznaj z Mathriders matematykę inną niż w szkole i przekonaj się,

że Twoje dziecko może ją naprawdę polubić lub jeszcze lepiej zrozumieć!

Zapisz swoje dziecko na warsztat

“Tajniki Pozytywnej Matematyki” na Białołęce

CZYTAM WIĘCEJ O WARSZTACIE
CZYTAM WIECEJ O MATHRIDERS

lub

Warsztaty w skrócie

BEZPŁATNE

OGRANICZONA LICZBA MIEJSC

DLA PRZEDSZKOLAKÓW ORAZ DZIECI Z KLAS I-III

BEZPŁATNE

Co takiego dzieje się w szkołach, że matematyka staje się koszmarem, a uczniowie zmieniają się w przestraszone myszki?

80% przedszkolaków wykazuje TALENT MATEMATYCZNY

A później idzie do szkoły. Smutne, ale prawdziwe.

  • Zbyt liczne klasy i tłumaczenie zagadnień w ten sam sposób każdemu uczniowi, bez indywidualnego podejścia do nauczania.
  • Liniowy system nauczania, w którym niezrozumienie jednej lekcji pociąga za sobą szereg kolejnych problemów, bo każda nowa lekcja bazuje na poprzednim materiale.
  • Posadzenie dzieci w ławkach, gdzie nie mają możliwości ruchu, przez co niszczony jest ich potencjał rozwojowy.
  • Brak ruchu to marazm i nuda, a to blokuje chęć mózgu do aktywności i uruchomienia procesów zapamiętywania.
  • Odpytywanie uczniów, wytykanie im błędów i stawianie gorszych ocen to drzwi, które zamykają w uczniach motywację, chęć rozwoju i drogę do edukacyjnych sukcesów.
  • Zbyt liczne klasy i tłumaczenie zagadnień w ten sam sposób każdemu uczniowi, bez indywidualnego podejścia do nauczania.
  • Liniowy system nauczania, w którym niezrozumienie jednej lekcji pociąga za sobą szereg kolejnych problemów, bo każda nowa lekcja bazuje na poprzednim materiale.
  • Posadzenie dzieci w ławkach, gdzie nie mają możliwości ruchu, przez co niszczony jest ich potencjał rozwojowy.
  • Brak ruchu to marazm i nuda, a to blokuje chęć mózgu do aktywności i uruchomienia procesów zapamiętywania.
  • Odpytywanie uczniów, wytykanie im błędów i stawianie gorszych ocen to drzwi, które zamykają w uczniach motywację, chęć rozwoju i drogę do edukacyjnych sukcesów.

80% przedszkolaków wykazuje TALENT MATEMATYCZNY

A później idzie

do szkoły.

Smutne, ale prawdziwe.

Naszą misją jest udowodnienie, że wcale tak być nie musi!

Nabycie kompetencji matematycznych jest kluczowym warunkiem dopasowania się do zmieniającej się rzeczywistości społeczno-ekonomicznej.


W dobie rosnącego zainteresowania SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ (AI) mamy przekonanie, że kompetencje miękkie, jakie uczeń nabędzie dzięki matematyce (logiczne i analityczne myślenie, praca w grupie, łatwość podejmowania decyzji), będą trudne do zastąpienia przez robotyzację i AI — a to w dzisiejszych czasach zwiększa poczucie bezpieczeństwa na przyszłość.


Startujemy z cyklem BEZPŁATNYCH

warsztatów

“Tajniki Pozytywnej Matematyki” dla:

ZAPISUJĘ NA WARSZTATY

PRZEDSZKOLAKÓW

IconIcon

DZIECI Z KLAS

I-III

W tej edycji wchodzimy w tajniki brył - geometria przestrzenna.


To niesamowite, że tak trudny temat, który normalnie jest wprowadzany w wyższych klasach SP, może być z łatwością zrozumiany przez znacznie mniejsze dzieci.


Liczy się metoda i nowoczesny sposób przekazywania wiedzy.


Udział w tych warsztatach jest bardzo ważnym krokiem dla każdego dziecka. Jest to dla niego niepowtarzalna szansa, aby poznał tajniki pozytywnej matematyki.


Icon

Kliknij, aby sprawdzić agendę, datę

i miejsce warsztatów.

Dlaczego wybraliśmy geometrię przestrzenną na warsztat?


- Bryły to coś, co dzieci dostrzegają na co dzień. Są naturalnym elementem ich otoczenia, tymczasem w edukacji niczym tabu zostawia się ja na potem;

- A przecież już przedszkolak buduje zamki i wie, jak umieścić klocek w kształcie walca, aby był podporą budowli. Podobnie dostrzega, że na ostrosłupach nie da się nic postawić.


Dlaczego zatem:

- nie nazwać tych "klocków", nie dokonać ich segregacji wg. różnych cech (dzieci i tak robią to naturalnie);

- nie używać prawidłowego słownictwa do opisu brył;

- nie policzyć wierzchołków czy krawędzi?


Dzięki temu "siejemy" te prawidłowe określenia. Oswajamy dzieci z tą "trudną" geometrią, aby na dalszych etapach naturalnie i bez lęku poszerzały swoje umiejętności


W skrócie geometria przestrzenna:

- to rozpoznawanie i analiza brył w otaczającym nas świecie;

- to baza dla przyszłych architektów i inżynierów.


Rozwija myślenie wizualne i uwalnia potencjał dzieci.


ZAPISUJĘ NA WARSZTATY

Szukamy i odkrywamy matematyczne talenty w całej Polsce.

Popularyzacja matematyki

Rozwijanie zdolności i zainteresowań matematycznych dzieci

Odkrywanie matematycznych talentów

Kształtowanie umiejętności logicznego myślenia

Rozwijanie potencjału intelektualnego uczniów

Mobilizowanie i motywowanie dzieci do rozwiązywania matematycznych problemów

IconIconIconIconIconIcon

Popularyzacja matematyki



Rozwijanie zdolności i zainteresowań matematycznych dzieci



Odkrywanie matematycznych talentów



Kształtowanie umiejętności logicznego myślenia



Rozwijanie potencjału intelektualnego uczniów



Mobilizowanie i motywowanie dzieci

do rozwiązywania matematycznych problemów

CZYTAM WIECEJ O MATHRIDERS