MAT-SZACH, czyli czas policzyć się
z matmą!
MathRiders® zaprasza na warsztaty w ŚRODZIE WIELKOPOLSKIEJ
5 KWIETNIA, które pokażą zupełnie nową matematykę
– praktyczną, angażującą i skuteczną.
To zajęcia zarówno dla dzieci, które chcą wzmocnić swoje umiejętności, jak i dla tych, które lubią matematykę i chcą wyjść
poza szkolne schematy!
MathRiders®
zaprasza na warsztaty
w ŚRODZIE WIELKOPOLSKIEJ 5 KWIETNIA, które pokażą zupełnie nową matematykę – praktyczną, angażującymi skuteczną.
MAT-SZACH,
czyli czas policzyć się z matmą!
Warsztaty w skrócie
SĄ
BEZPŁATNE
DLA DZIECI
Z KLAS 0-IV
TYLKO RAZ
W ROKU
SĄ BEZPŁATNE
Niestety dziecko łatwo jest “zepsuć”, a trudniej “naprawić”. Dlaczego tak jest?
Czy Twoje dziecko jest na dobrej drodze do lepszej przyszłości?
Wiele dzieci nie lubi matematyki, a ponad 50% uczniów liceum korzysta z korepetycji przez cały rok.
Podobnie jest z przedszkolakami - ponad połowa z nich wykazuje talent matematyczny, a później… idzie do szkoły.
Naszą misją jest udowodnienie, że wcale tak być nie musi!
Nabycie kompetencji matematycznych jest kluczowym warunkiem dopasowania się do zmieniającej się rzeczywistości społeczno-ekonomicznej.
W dobie rosnącego zainteresowania SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ (AI) mamy przekonanie, że kompetencje miękkie, jakie uczeń nabędzie dzięki matematyce (logiczne i analityczne myślenie, praca w grupie, łatwość podejmowania decyzji), będą trudne do zastąpienia przez robotyzację i AI — a to w dzisiejszych czasach zwiększa poczucie bezpieczeństwa na przyszłość.
Zbyt liczne klasy i tłumaczenie zagadnień w ten sam sposób każdemu uczniowi,
bez indywidualnego podejścia
do nauczania.
Liniowy system nauczania, w którym niezrozumienie jednej lekcji pociąga za sobą szereg kolejnych problemów, bo każda nowa lekcja bazuje
na poprzednim materiale.
Posadzenie dzieci w ławkach, gdzie nie mają możliwości ruchu, przez
co niszczony jest ich potencjał rozwojowy.
Brak ruchu to marazm i nuda,
a to blokuje chęć mózgu
do aktywności i uruchomienia procesów zapamiętywania.
Odpytywanie uczniów, wytykanie
im błędów i stawianie gorszych ocen
to drzwi, które zamykają w uczniach motywację, chęć rozwoju i drogę
do edukacyjnych sukcesów.
Jedyny w tym roku warsztat
z cyklu “MAT-SZACH, CZYLI CZAS POLICZYĆ SIĘ Z MATMĄ” dla:
DZIECI Z KLAS
0-I
DZIECI Z KLAS
II-IV
Jedyny w tym roku warsztat z cyklu
“Tajniki pozytywnej matematyki”
dla:
Czy ułamki są naprawdę tak trudne, że można je wprowadzać dopiero w 4. klasie?
Czy tabliczka mnożenia musi być zmorą dla każdego ucznia?
My udowodnimy, że nie!
Matematyka może być ciekawa, prosta i dostępna dla każdego – wystarczy odpowiednie podejście.
MathRiders zaprasza na warsztaty, które pokażą zupełnie nową matematykę – praktyczną, angażującą i skuteczną. To zajęcia zarówno dla dzieci, które chcą wzmocnić swoje umiejętności, jak i dla tych, które lubią matematykę i chcą wyjść poza szkolne schematy!
W tej edycji wchodzimy w tajniki… UŁAMKÓW!
Dlaczego?
Ułamki niepotrzebnie są odkładane na później. Dzieci patrzą
na nie, jak na coś abstrakcyjnego
i skomplikowanego.
My wiemy, że jest zupełnie odwrotnie i wiemy, jak to zmienić!
Rodzicu, już dziś zapisz swoje dziecko na nasze warsztaty i daj mu szansę na przyjazne oraz efektywne poznanie tematu ułamków.
Będzie to dla niego nieoceniona korzyść na następnych etapach nauki.
......Zrozumienie trudnego tematu w praktyce.
Udowadniamy, że nawet skomplikowane zagadnienia, jak ułamki czy tabliczka mnożenia, można zrozumieć dużo wcześniej – wystarczy odpowiednie podejście!
......Matematyka, która angażuje.
Nauka przez doświadczenie, eksperymenty, gry i wyzwania sprawia, że dzieci odkrywają matematykę w nowym świetle.
......Nowoczesne podejście, które otwiera umysły.
Matematyka to więcej niż liczby – to strategia, logiczne myślenie i kreatywność.
......Rozwój logicznego myślenia i umiejętności analitycznych.
Dzieci uczą się analizować problemy, myśleć nieszablonowo i znajdować rozwiązania – to kompetencje przyszłości!
......Nauka przez zabawę – matematyka bez stresu.
Interaktywne ćwiczenia sprawiają, że dzieci uczą się bez presji i świetnie się bawią.
......Inspiracja i satysfakcja z nauki.
Dzieci wychodzą z warsztatów z przekonaniem, że matematyka jest dla nich! Jaki będzie następny krok? To już decyzja rodziców.
......Współpraca i rozwój umiejętności społecznych.
Warsztaty to nie tylko nauka, ale i praca zespołowa – rozwijanie umiejętności komunikacji, wymiany pomysłów i wspólnego rozwiązywania problemów.
......Budowanie relacji z rówieśnikami.
Dzieci mają okazję poznać innych pasjonatów matematyki, co może zaowocować nowymi przyjaźniami i zdrową rywalizacją.
Dlaczego warto zapisać dziecko na warsztaty?
Zrozumienie trudnego tematu
w praktyce.
Udowadniamy, że nawet skomplikowane zagadnienia, jak ułamki czy tabliczka mnożenia, można zrozumieć dużo wcześniej – wystarczy odpowiednie podejście!
Matematyka, która angażuje.
Nauka przez doświadczenie, eksperymenty, gry i wyzwania sprawia, że dzieci odkrywają matematykę w nowym świetle.
Nowoczesne podejście,
które otwiera umysły.
Matematyka to więcej niż liczby –
to strategia, logiczne myślenie
i kreatywność.
Rozwój logicznego myślenia
i umiejętności analitycznych.
Dzieci uczą się analizować problemy, myśleć nieszablonowo i znajdować rozwiązania – to kompetencje przyszłości!
Nauka przez zabawę – matematyka bez stresu.
Interaktywne ćwiczenia sprawiają,
że dzieci uczą się bez presji i świetnie się bawią.
Inspiracja i satysfakcja z nauki.
Dzieci wychodzą z warsztatów
z przekonaniem, że matematyka jest
dla nich! Jaki będzie następny krok?
To już decyzja rodziców.
Współpraca i rozwój umiejętności społecznych.
Warsztaty to nie tylko nauka, ale i praca zespołowa – rozwijanie umiejętności komunikacji, wymiany pomysłów
i wspólnego rozwiązywania problemów.
Budowanie relacji z rówieśnikami.
Dzieci mają okazję poznać innych pasjonatów matematyki, co może zaowocować nowymi przyjaźniami
i zdrową rywalizacją.
Ułamki dla 5-, 6-, 7-latka
– nie za wcześnie?
Tak naprawdę im później, tym trudniej.
Dziecko łatwiej “zepsuć”, a trudniej “naprawić”.
Młodsze dzieci intuicyjnie uczą się ułamków. Widać to wyraźnie, gdy mają rodzeństwo
i muszą podzielić się czymś po równo. Znajomość ułamków pomaga im zrobić
to sprawiedliwie.
Wprowadzenie do świata ułamków
to świetny początek – do, jak mogłoby się wydawać, skomplikowanego tematu. Jeżeli zostaną wprowadzone
w atrakcyjny i intuicyjny
dla dzieci sposób – prędko okaże się,
że ułamki mogą stać się ich ulubionym tematem.
Podczas naszych konkursów matematycznych Puchacza Piotra
dla klas 1-3, to właśnie
z ułamków dzieci otrzymują bardzo dobre wyniki (a przecież pierwotnie powinny czekać z tematem
do 4-5 klasy)!
Ułamki to nie tylko abstrakcyjne pojęcie utrudniające życie uczniom, ale przede wszystkim element naszej codzienności! Pozwólmy dzieciom
już na wczesnym etapie się z nimi oswoić.
Po co warsztaty dla starszych dzieci? Przecież ułamki będą mieć w szkole.
Ważne są pierwsze doświadczania
i emocje, które towarzyszą dzieciom podczas styczności z matematyką. Często ułamki są odbierane jako coś trudnego i skomplikowanego, co zraża dzieci do tego zagadnienia.
Nie bez powodu ułamki to jeden z tych "trudnych" tematów, którymi straszy się zarówno dzieci, które mają problemy
z matematyką, jak również tych, którzy tę dziedzinę bardzo lubią.
„Zastraszenie uczniów” tematem ułamków budzi lęk i frustrację zamiast otwartości…
Tym dzieciom, które już doświadczyły tego, że ułamki są zmorą, udowodnimy, że może być zupełnie inaczej!
Myślenie o tym, że ułamki to nuda, trzeba zastąpić przekonaniem,
że wiedza z zakresu ułamków jest potrzebna i wykorzystywana
w praktyce, a dodatkowo będzie pomocna również w innych obszarach matematycznych.
.....Możliwość zobaczenia matematyki w nowoczesnej odsłonie
Rodzice mogą poznać innowacyjne metody nauczania, które sprawiają, że nawet trudne tematy stają się zrozumiałe i przystępne.
.....Pewność, że dziecko rozwija się w inspirującym środowisku
Dziecko spędza czas na nauce, która nie jest nudnym obowiązkiem, ale ekscytującą przygodą.
.....Wsparcie w odkrywaniu/rozwijaniu talentów i potencjału dziecka
Warsztaty pomagają dostrzec, czy dziecko ma szczególne predyspozycje do matematyki i jak najlepiej je rozwijać.
Co wyróżnia warsztat MAT-SZACH?
Korzyści dla rodziców
Matematyka w praktyce
Nie teoria, ale zrozumienie poprzez doświadczenie i działanie.
Obalanie mitów
Udowadniamy, że ułamki i inne „trudne” zagadnienia można zrozumieć dużo wcześniej!
Zabawy, gry i logiczne wyzwania Uczymy przez ruch, interakcję
i współpracę, a nie przez siedzenie
w ławce.
Budowanie matematycznej
pewności siebie
Każde dziecko wychodzi
z warsztatów z poczuciem sukcesu
i satysfakcji.
Rozwój kompetencji przyszłości
Uczymy strategicznego myślenia, analizy i rozwiązywania problemów, które przydadzą się w każdej dziedzinie życia.
Atmosfera wsparcia
Każde dziecko jest doceniane
i zachęcane do udziału, co buduje jego pewność siebie.
Możliwość zobaczenia matematyki
w nowoczesnej odsłonie
Rodzice mogą poznać innowacyjne metody nauczania, które sprawiają,
że nawet trudne tematy stają się zrozumiałe i przystępne.
Pewność, że dziecko rozwija się
w inspirującym środowisku
Dziecko spędza czas na nauce, która nie jest nudnym obowiązkiem, ale ekscytującą przygodą.
Wsparcie w odkrywaniu/rozwijaniu talentów i potencjału dziecka
Warsztaty pomagają dostrzec, czy dziecko ma szczególne predyspozycje do matematyki i jak najlepiej je rozwijać.
TYLKO KILKANAŚCIE MIEJSC.
DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ. ZADZWONIMY, ABY POTWIERDZIĆ ZAPIS.
DATA WARSZTATU 5 KWIETNIA
Zapisy zamykamy za: