MAT-SZACH, czyli czas policzyć się

z matmą!

MathRiders® zaprasza na warsztaty w ŚRODZIE WIELKOPOLSKIEJ

5 KWIETNIA, które pokażą zupełnie nową matematykę

– praktyczną, angażującą i skuteczną.

To zajęcia zarówno dla dzieci, które chcą wzmocnić swoje umiejętności, jak i dla tych, które lubią matematykę i chcą wyjść

poza szkolne schematy!

ZAPISUJĘ DZIECKO NA WARSZTAT

MathRiders®

zaprasza na warsztaty

w ŚRODZIE WIELKOPOLSKIEJ   5 KWIETNIA, które pokażą zupełnie nową matematykę – praktyczną, angażującymi skuteczną.

MAT-SZACH,

czyli czas policzyć się z matmą!

Warsztaty w skrócie

BEZPŁATNE

DLA DZIECI

Z KLAS 0-IV

TYLKO RAZ

W ROKU

SĄ BEZPŁATNE

Niestety dziecko łatwo jest “zepsuć”, a trudniej “naprawić”. Dlaczego tak jest?

Czy Twoje dziecko jest na dobrej drodze do lepszej przyszłości?


Wiele dzieci nie lubi matematyki, a ponad 50% uczniów liceum korzysta z korepetycji przez cały rok.


Podobnie jest z przedszkolakami - ponad połowa z nich wykazuje talent matematyczny, a później… idzie do szkoły.

  • Zbyt liczne klasy i tłumaczenie zagadnień w ten sam sposób każdemu uczniowi, bez indywidualnego podejścia do nauczania.
  • Liniowy system nauczania, w którym niezrozumienie jednej lekcji pociąga za sobą szereg kolejnych problemów, bo każda nowa lekcja bazuje na poprzednim materiale.
  • Posadzenie dzieci w ławkach, gdzie nie mają możliwości ruchu, przez co niszczony jest ich potencjał rozwojowy.
  • Brak ruchu to marazm i nuda, a to blokuje chęć mózgu do aktywności i uruchomienia procesów zapamiętywania.
  • Odpytywanie uczniów, wytykanie im błędów i stawianie gorszych ocen to drzwi, które zamykają w uczniach motywację, chęć rozwoju i drogę do edukacyjnych sukcesów.
  • Zbyt liczne klasy i tłumaczenie zagadnień w ten sam sposób każdemu uczniowi, bez indywidualnego podejścia do nauczania.
  • Liniowy system nauczania, w którym niezrozumienie jednej lekcji pociąga za sobą szereg kolejnych problemów, bo każda nowa lekcja bazuje na poprzednim materiale.
  • Posadzenie dzieci w ławkach, gdzie nie mają możliwości ruchu, przez co niszczony jest ich potencjał rozwojowy.
  • Brak ruchu to marazm i nuda, a to blokuje chęć mózgu do aktywności i uruchomienia procesów zapamiętywania.
  • Odpytywanie uczniów, wytykanie im błędów i stawianie gorszych ocen to drzwi, które zamykają w uczniach motywację, chęć rozwoju i drogę do edukacyjnych sukcesów.

Naszą misją jest udowodnienie, że wcale tak być nie musi!

Nabycie kompetencji matematycznych jest kluczowym warunkiem dopasowania się do zmieniającej się rzeczywistości społeczno-ekonomicznej.


W dobie rosnącego zainteresowania SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ (AI) mamy przekonanie, że kompetencje miękkie, jakie uczeń nabędzie dzięki matematyce (logiczne i analityczne myślenie, praca w grupie, łatwość podejmowania decyzji), będą trudne do zastąpienia przez robotyzację i AI — a to w dzisiejszych czasach zwiększa poczucie bezpieczeństwa na przyszłość.


Zbyt liczne klasy i tłumaczenie zagadnień w ten sam sposób każdemu uczniowi,

bez indywidualnego podejścia

do nauczania.



Liniowy system nauczania, w którym niezrozumienie jednej lekcji pociąga za sobą szereg kolejnych problemów, bo każda nowa lekcja bazuje

na poprzednim materiale.



Posadzenie dzieci w ławkach, gdzie nie mają możliwości ruchu, przez

co niszczony jest ich potencjał rozwojowy.



Brak ruchu to marazm i nuda,

a to blokuje chęć mózgu

do aktywności i uruchomienia procesów zapamiętywania.



Odpytywanie uczniów, wytykanie

im błędów i stawianie gorszych ocen

to drzwi, które zamykają w uczniach motywację, chęć rozwoju i drogę

do edukacyjnych sukcesów.

ImageImageImageImageImage

Jedyny w tym roku warsztat

z cyklu “MAT-SZACH, CZYLI CZAS POLICZYĆ SIĘ Z MATMĄ” dla:

IconIcon

DZIECI Z KLAS

0-I

DZIECI Z KLAS

II-IV

Icon

Jedyny w tym roku warsztat z cyklu

“Tajniki pozytywnej matematyki”

dla:

ZAPISUJĘ NA WARSZTATY

Czy ułamki są naprawdę tak trudne, że można je wprowadzać dopiero w 4. klasie?


Czy tabliczka mnożenia musi być zmorą dla każdego ucznia?


My udowodnimy, że nie!


Matematyka może być ciekawa, prosta i dostępna dla każdego – wystarczy odpowiednie podejście.


MathRiders zaprasza na warsztaty, które pokażą zupełnie nową matematykę – praktyczną, angażującą i skuteczną. To zajęcia zarówno dla dzieci, które chcą wzmocnić swoje umiejętności, jak i dla tych, które lubią matematykę i chcą wyjść poza szkolne schematy!

Icon

W tej edycji wchodzimy w tajniki… UŁAMKÓW!


Dlaczego?


Ułamki niepotrzebnie są odkładane na później. Dzieci patrzą

na nie, jak na coś abstrakcyjnego

i skomplikowanego.


My wiemy, że jest zupełnie odwrotnie i wiemy, jak to zmienić!


Rodzicu, już dziś zapisz swoje dziecko na nasze warsztaty i daj mu szansę na przyjazne oraz efektywne poznanie tematu ułamków.

Będzie to dla niego nieoceniona korzyść na następnych etapach nauki.



......Zrozumienie trudnego tematu w praktyce.

Udowadniamy, że nawet skomplikowane zagadnienia, jak ułamki czy tabliczka mnożenia, można zrozumieć dużo wcześniej – wystarczy odpowiednie podejście!


......Matematyka, która angażuje.

Nauka przez doświadczenie, eksperymenty, gry i wyzwania sprawia, że dzieci odkrywają matematykę w nowym świetle.


......Nowoczesne podejście, które otwiera umysły.

Matematyka to więcej niż liczby – to strategia, logiczne myślenie i kreatywność.


......Rozwój logicznego myślenia i umiejętności analitycznych.

Dzieci uczą się analizować problemy, myśleć nieszablonowo i znajdować rozwiązania – to kompetencje przyszłości!


......Nauka przez zabawę – matematyka bez stresu.

Interaktywne ćwiczenia sprawiają, że dzieci uczą się bez presji i świetnie się bawią.


......Inspiracja i satysfakcja z nauki.

Dzieci wychodzą z warsztatów z przekonaniem, że matematyka jest dla nich! Jaki będzie następny krok? To już decyzja rodziców.


......Współpraca i rozwój umiejętności społecznych.

Warsztaty to nie tylko nauka, ale i praca zespołowa – rozwijanie umiejętności komunikacji, wymiany pomysłów i wspólnego rozwiązywania problemów.


......Budowanie relacji z rówieśnikami.

Dzieci mają okazję poznać innych pasjonatów matematyki, co może zaowocować nowymi przyjaźniami i zdrową rywalizacją.

ZAPISUJĘ DZIECKO NA WARSZTAT

Dlaczego warto zapisać dziecko na warsztaty?

ImageImageImageImageImageImageImageImage


Zrozumienie trudnego tematu

w praktyce.

Udowadniamy, że nawet skomplikowane zagadnienia, jak ułamki czy tabliczka mnożenia, można zrozumieć dużo wcześniej – wystarczy odpowiednie podejście!



Matematyka, która angażuje.

Nauka przez doświadczenie, eksperymenty, gry i wyzwania sprawia, że dzieci odkrywają matematykę w nowym świetle.



Nowoczesne podejście,

które otwiera umysły.

Matematyka to więcej niż liczby –

to strategia, logiczne myślenie

i kreatywność.



Rozwój logicznego myślenia

i umiejętności analitycznych.

Dzieci uczą się analizować problemy, myśleć nieszablonowo i znajdować rozwiązania – to kompetencje przyszłości!



Nauka przez zabawę – matematyka bez stresu.

Interaktywne ćwiczenia sprawiają,

że dzieci uczą się bez presji i świetnie się bawią.



Inspiracja i satysfakcja z nauki.

Dzieci wychodzą z warsztatów

z przekonaniem, że matematyka jest

dla nich! Jaki będzie następny krok?

To już decyzja rodziców.



Współpraca i rozwój umiejętności społecznych.

Warsztaty to nie tylko nauka, ale i praca zespołowa – rozwijanie umiejętności komunikacji, wymiany pomysłów

i wspólnego rozwiązywania problemów.



Budowanie relacji z rówieśnikami.

Dzieci mają okazję poznać innych pasjonatów matematyki, co może zaowocować nowymi przyjaźniami

i zdrową rywalizacją.

Image
  • Matematyka w praktyce – Nie teoria, ale zrozumienie poprzez doświadczenie i działanie.
  • Obalanie mitów – Udowadniamy, że ułamki i inne „trudne” zagadnienia można zrozumieć dużo wcześniej!
  • Zabawy, gry i logiczne wyzwania – Uczymy przez ruch, interakcję i współpracę, a nie przez siedzenie w ławce.
  • Budowanie matematycznej pewności siebie – Każde dziecko wychodzi z warsztatów z poczuciem sukcesu i satysfakcji.
  • Rozwój kompetencji przyszłości – Uczymy strategicznego myślenia, analizy i rozwiązywania problemów, które przydadzą się w każdej dziedzinie życia.
  • Atmosfera wsparcia – Każde dziecko jest doceniane i zachęcane do udziału, co buduje jego pewność siebie.

Ułamki dla 5-, 6-, 7-latka

– nie za wcześnie?


Tak naprawdę im później, tym trudniej.


Dziecko łatwiej “zepsuć”, a trudniej “naprawić”.


Młodsze dzieci intuicyjnie uczą się ułamków. Widać to wyraźnie, gdy mają rodzeństwo

i muszą podzielić się czymś po równo. Znajomość ułamków pomaga im zrobić

to sprawiedliwie.


Wprowadzenie do świata ułamków

to świetny początek – do, jak mogłoby się wydawać, skomplikowanego tematu. Jeżeli zostaną wprowadzone

w atrakcyjny i intuicyjny

dla dzieci sposób – prędko okaże się,

że ułamki mogą stać się ich ulubionym tematem.


Podczas naszych konkursów matematycznych Puchacza Piotra

dla klas 1-3, to właśnie

z ułamków dzieci otrzymują bardzo dobre wyniki (a przecież pierwotnie powinny czekać z tematem

do 4-5 klasy)!


Ułamki to nie tylko abstrakcyjne pojęcie utrudniające życie uczniom, ale przede wszystkim element naszej codzienności! Pozwólmy dzieciom

już na wczesnym etapie się z nimi oswoić.



Po co warsztaty dla starszych dzieci? Przecież ułamki będą mieć w szkole.


Ważne są pierwsze doświadczania

i emocje, które towarzyszą dzieciom podczas styczności z matematyką. Często ułamki są odbierane jako coś trudnego i skomplikowanego, co zraża dzieci do tego zagadnienia.


Nie bez powodu ułamki to jeden z tych "trudnych" tematów, którymi straszy się zarówno dzieci, które mają problemy

z matematyką, jak również tych, którzy tę dziedzinę bardzo lubią.


„Zastraszenie uczniów” tematem ułamków budzi lęk i frustrację zamiast otwartości…


Tym dzieciom, które już doświadczyły tego, że ułamki są zmorą, udowodnimy, że może być zupełnie inaczej!


Myślenie o tym, że ułamki to nuda, trzeba zastąpić przekonaniem,

że wiedza z zakresu ułamków jest potrzebna i wykorzystywana

w praktyce, a dodatkowo będzie pomocna również w innych obszarach matematycznych.


.....Możliwość zobaczenia matematyki w nowoczesnej odsłonie

Rodzice mogą poznać innowacyjne metody nauczania, które sprawiają, że nawet trudne tematy stają się zrozumiałe i przystępne.


.....Pewność, że dziecko rozwija się w inspirującym środowisku

Dziecko spędza czas na nauce, która nie jest nudnym obowiązkiem, ale ekscytującą przygodą.


.....Wsparcie w odkrywaniu/rozwijaniu talentów i potencjału dziecka

Warsztaty pomagają dostrzec, czy dziecko ma szczególne predyspozycje do matematyki i jak najlepiej je rozwijać.


Co wyróżnia warsztat MAT-SZACH?

Korzyści dla rodziców

ImageImageImage

Matematyka w praktyce

Nie teoria, ale zrozumienie poprzez doświadczenie i działanie.



Obalanie mitów

Udowadniamy, że ułamki i inne „trudne” zagadnienia można zrozumieć dużo wcześniej!



Zabawy, gry i logiczne wyzwania Uczymy przez ruch, interakcję

i współpracę, a nie przez siedzenie

w ławce.



Budowanie matematycznej

pewności siebie

Każde dziecko wychodzi

z warsztatów z poczuciem sukcesu

i satysfakcji.



Rozwój kompetencji przyszłości

Uczymy strategicznego myślenia, analizy i rozwiązywania problemów, które przydadzą się w każdej dziedzinie życia.



Atmosfera wsparcia

Każde dziecko jest doceniane

i zachęcane do udziału, co buduje jego pewność siebie.

ImageImageImageImageImage

Możliwość zobaczenia matematyki

w nowoczesnej odsłonie

Rodzice mogą poznać innowacyjne metody nauczania, które sprawiają,

że nawet trudne tematy stają się zrozumiałe i przystępne.



Pewność, że dziecko rozwija się

w inspirującym środowisku

Dziecko spędza czas na nauce, która nie jest nudnym obowiązkiem, ale ekscytującą przygodą.



Wsparcie w odkrywaniu/rozwijaniu talentów i potencjału dziecka

Warsztaty pomagają dostrzec, czy dziecko ma szczególne predyspozycje do matematyki i jak najlepiej je rozwijać.


Image

TYLKO KILKANAŚCIE MIEJSC.

DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ. ZADZWONIMY, ABY POTWIERDZIĆ ZAPIS.

DATA WARSZTATU 5 KWIETNIA

Zapisy zamykamy za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund