MAT-SZACH, czyli czas policzyć się
z matmą!
MathRiders® zaprasza na warsztaty w POZNANIU 4 KWIETNIA,
które pokażą zupełnie nową matematykę – praktyczną, angażującą
i skuteczną.
To zajęcia zarówno dla dzieci, które chcą wzmocnić swoje umiejętności, jak i dla tych, które lubią matematykę i chcą wyjść
poza szkolne schematy!
MathRiders®
zaprasza na warsztaty
w POZNANIU
4 KWIETNIA, które pokażą zupełnie nową matematykę – praktyczną, angażującymi skuteczną.
MAT-SZACH,
czyli czas policzyć się z matmą!
Warsztaty w skrócie
SĄ
BEZPŁATNE
DLA DZIECI
Z KLAS 0-III
TYLKO RAZ
W ROKU
SĄ BEZPŁATNE
Niestety dziecko łatwo jest “zepsuć”, a trudniej “naprawić”. Dlaczego tak jest?
Czy Twoje dziecko jest na dobrej drodze do lepszej przyszłości?
Wiele dzieci nie lubi matematyki, a ponad 50% uczniów liceum korzysta z korepetycji przez cały rok.
Podobnie jest z przedszkolakami - ponad połowa z nich wykazuje talent matematyczny, a później… idzie do szkoły.
Naszą misją jest udowodnienie, że wcale tak być nie musi!
Nabycie kompetencji matematycznych jest kluczowym warunkiem dopasowania się do zmieniającej się rzeczywistości społeczno-ekonomicznej.
W dobie rosnącego zainteresowania SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ (AI) mamy przekonanie, że kompetencje miękkie, jakie uczeń nabędzie dzięki matematyce (logiczne i analityczne myślenie, praca w grupie, łatwość podejmowania decyzji), będą trudne do zastąpienia przez robotyzację i AI — a to w dzisiejszych czasach zwiększa poczucie bezpieczeństwa na przyszłość.
Zbyt liczne klasy i tłumaczenie zagadnień w ten sam sposób każdemu uczniowi,
bez indywidualnego podejścia
do nauczania.
Liniowy system nauczania, w którym niezrozumienie jednej lekcji pociąga za sobą szereg kolejnych problemów, bo każda nowa lekcja bazuje
na poprzednim materiale.
Posadzenie dzieci w ławkach, gdzie nie mają możliwości ruchu, przez
co niszczony jest ich potencjał rozwojowy.
Brak ruchu to marazm i nuda,
a to blokuje chęć mózgu
do aktywności i uruchomienia procesów zapamiętywania.
Odpytywanie uczniów, wytykanie
im błędów i stawianie gorszych ocen
to drzwi, które zamykają w uczniach motywację, chęć rozwoju i drogę
do edukacyjnych sukcesów.
Jedyny w tym roku warsztat
z cyklu “MAT-SZACH, CZYLI CZAS POLICZYĆ SIĘ Z MATMĄ” dla:
DZIECI Z KLAS
0-III
Jedyny w tym roku warsztat z cyklu
“Tajniki pozytywnej matematyki”
dla:
W tej edycji wchodzimy w tajniki… UŁAMKÓW!
Dlaczego?
Ułamki niepotrzebnie są odkładane na później. Dzieci patrzą
na nie, jak na coś abstrakcyjnego
i skomplikowanego.
My wiemy, że jest zupełnie odwrotnie i wiemy, jak to zmienić!
Rodzicu, już dziś zapisz swoje dziecko na nasze warsztaty i daj mu szansę na przyjazne oraz efektywne poznanie tematu ułamków.
Będzie to dla niego nieoceniona korzyść na następnych etapach nauki.
Czy ułamki są naprawdę tak trudne, że można je wprowadzać dopiero w 4. klasie?
Czy tabliczka mnożenia musi być zmorą dla każdego ucznia?
My udowodnimy, że nie!
Matematyka może być ciekawa, prosta i dostępna dla każdego – wystarczy odpowiednie podejście.
MathRiders zaprasza na warsztaty, które pokażą zupełnie nową matematykę – praktyczną, angażującą i skuteczną. To zajęcia zarówno dla dzieci, które chcą wzmocnić swoje umiejętności, jak i dla tych, które lubią matematykę i chcą wyjść poza szkolne schematy!
......Zrozumienie trudnego tematu w praktyce.
Udowadniamy, że nawet skomplikowane zagadnienia, jak ułamki czy tabliczka mnożenia, można zrozumieć dużo wcześniej – wystarczy odpowiednie podejście!
......Matematyka, która angażuje.
Nauka przez doświadczenie, eksperymenty, gry i wyzwania sprawia, że dzieci odkrywają matematykę w nowym świetle.
......Nowoczesne podejście, które otwiera umysły.
Matematyka to więcej niż liczby – to strategia, logiczne myślenie i kreatywność.
......Rozwój logicznego myślenia i umiejętności analitycznych.
Dzieci uczą się analizować problemy, myśleć nieszablonowo i znajdować rozwiązania – to kompetencje przyszłości!
......Nauka przez zabawę – matematyka bez stresu.
Interaktywne ćwiczenia sprawiają, że dzieci uczą się bez presji i świetnie się bawią.
......Inspiracja i satysfakcja z nauki.
Dzieci wychodzą z warsztatów z przekonaniem, że matematyka jest dla nich! Jaki będzie następny krok? To już decyzja rodziców.
......Współpraca i rozwój umiejętności społecznych.
Warsztaty to nie tylko nauka, ale i praca zespołowa – rozwijanie umiejętności komunikacji, wymiany pomysłów i wspólnego rozwiązywania problemów.
......Budowanie relacji z rówieśnikami.
Dzieci mają okazję poznać innych pasjonatów matematyki, co może zaowocować nowymi przyjaźniami i zdrową rywalizacją.
Dlaczego warto zapisać dziecko na warsztaty?
Zrozumienie trudnego tematu
w praktyce.
Udowadniamy, że nawet skomplikowane zagadnienia, jak ułamki czy tabliczka mnożenia, można zrozumieć dużo wcześniej – wystarczy odpowiednie podejście!
Matematyka, która angażuje.
Nauka przez doświadczenie, eksperymenty, gry i wyzwania sprawia, że dzieci odkrywają matematykę w nowym świetle.
Nowoczesne podejście,
które otwiera umysły.
Matematyka to więcej niż liczby –
to strategia, logiczne myślenie
i kreatywność.
Rozwój logicznego myślenia
i umiejętności analitycznych.
Dzieci uczą się analizować problemy, myśleć nieszablonowo i znajdować rozwiązania – to kompetencje przyszłości!
Nauka przez zabawę – matematyka bez stresu.
Interaktywne ćwiczenia sprawiają,
że dzieci uczą się bez presji i świetnie się bawią.
Inspiracja i satysfakcja z nauki.
Dzieci wychodzą z warsztatów
z przekonaniem, że matematyka jest
dla nich! Jaki będzie następny krok?
To już decyzja rodziców.
Współpraca i rozwój umiejętności społecznych.
Warsztaty to nie tylko nauka, ale i praca zespołowa – rozwijanie umiejętności komunikacji, wymiany pomysłów
i wspólnego rozwiązywania problemów.
Budowanie relacji z rówieśnikami.
Dzieci mają okazję poznać innych pasjonatów matematyki, co może zaowocować nowymi przyjaźniami
i zdrową rywalizacją.
Ułamki dla 5-, 6-, 7-latka
– nie za wcześnie?
Tak naprawdę im później, tym trudniej.
Dziecko łatwiej “zepsuć”, a trudniej “naprawić”.
Młodsze dzieci intuicyjnie uczą się ułamków. Widać to wyraźnie, gdy mają rodzeństwo
i muszą podzielić się czymś po równo. Znajomość ułamków pomaga im zrobić
to sprawiedliwie.
Wprowadzenie do świata ułamków
to świetny początek – do, jak mogłoby się wydawać, skomplikowanego tematu. Jeżeli zostaną wprowadzone
w atrakcyjny i intuicyjny
dla dzieci sposób – prędko okaże się,
że ułamki mogą stać się ich ulubionym tematem.
Podczas naszych konkursów matematycznych Puchacza Piotra
dla klas 1-3, to właśnie
z ułamków dzieci otrzymują bardzo dobre wyniki (a przecież pierwotnie powinny czekać z tematem
do 4-5 klasy)!
Ułamki to nie tylko abstrakcyjne pojęcie utrudniające życie uczniom, ale przede wszystkim element naszej codzienności! Pozwólmy dzieciom
już na wczesnym etapie się z nimi oswoić.
Po co warsztaty dla starszych dzieci? Przecież ułamki będą mieć w szkole.
Ważne są pierwsze doświadczania
i emocje, które towarzyszą dzieciom podczas styczności z matematyką. Często ułamki są odbierane jako coś trudnego i skomplikowanego, co zraża dzieci do tego zagadnienia.
Nie bez powodu ułamki to jeden z tych "trudnych" tematów, którymi straszy się zarówno dzieci, które mają problemy
z matematyką, jak również tych, którzy tę dziedzinę bardzo lubią.
„Zastraszenie uczniów” tematem ułamków budzi lęk i frustrację zamiast otwartości…
Tym dzieciom, które już doświadczyły tego, że ułamki są zmorą, udowodnimy, że może być zupełnie inaczej!
Myślenie o tym, że ułamki to nuda, trzeba zastąpić przekonaniem,
że wiedza z zakresu ułamków jest potrzebna i wykorzystywana
w praktyce, a dodatkowo będzie pomocna również w innych obszarach matematycznych.
.....Możliwość zobaczenia matematyki w nowoczesnej odsłonie
Rodzice mogą poznać innowacyjne metody nauczania, które sprawiają, że nawet trudne tematy stają się zrozumiałe i przystępne.
.....Pewność, że dziecko rozwija się w inspirującym środowisku
Dziecko spędza czas na nauce, która nie jest nudnym obowiązkiem, ale ekscytującą przygodą.
.....Wsparcie w odkrywaniu/rozwijaniu talentów i potencjału dziecka
Warsztaty pomagają dostrzec, czy dziecko ma szczególne predyspozycje do matematyki i jak najlepiej je rozwijać.
Co wyróżnia warsztat MAT-SZACH?
Korzyści dla rodziców
Matematyka w praktyce
Nie teoria, ale zrozumienie poprzez doświadczenie i działanie.
Obalanie mitów
Udowadniamy, że ułamki i inne „trudne” zagadnienia można zrozumieć dużo wcześniej!
Zabawy, gry i logiczne wyzwania Uczymy przez ruch, interakcję
i współpracę, a nie przez siedzenie
w ławce.
Budowanie matematycznej
pewności siebie
Każde dziecko wychodzi
z warsztatów z poczuciem sukcesu
i satysfakcji.
Rozwój kompetencji przyszłości
Uczymy strategicznego myślenia, analizy i rozwiązywania problemów, które przydadzą się w każdej dziedzinie życia.
Atmosfera wsparcia
Każde dziecko jest doceniane
i zachęcane do udziału, co buduje jego pewność siebie.
Możliwość zobaczenia matematyki
w nowoczesnej odsłonie
Rodzice mogą poznać innowacyjne metody nauczania, które sprawiają,
że nawet trudne tematy stają się zrozumiałe i przystępne.
Pewność, że dziecko rozwija się
w inspirującym środowisku
Dziecko spędza czas na nauce, która nie jest nudnym obowiązkiem, ale ekscytującą przygodą.
Wsparcie w odkrywaniu/rozwijaniu talentów i potencjału dziecka
Warsztaty pomagają dostrzec, czy dziecko ma szczególne predyspozycje do matematyki i jak najlepiej je rozwijać.
TYLKO KILKANAŚCIE MIEJSC.
DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ. ZADZWONIMY, ABY POTWIERDZIĆ ZAPIS.
DATA WARSZTATU 4 KWIETNIA
Zapisy zamykamy za: