MAT-SZACH, czyli czas policzyć się

z matmą!

MathRiders® zaprasza na warsztaty na BIAŁOŁĘCE 6 KWIETNIA,

które pokażą zupełnie nową matematykę – praktyczną, angażującą

i skuteczną.

To zajęcia zarówno dla dzieci, które chcą wzmocnić swoje umiejętności, jak i dla tych, które lubią matematykę i chcą wyjść

poza szkolne schematy!

ZAPISUJĘ DZIECKO NA WARSZTAT

MathRiders®

zaprasza na warsztaty

na BIAŁOŁĘCE

6 KWIETNIA, które pokażą zupełnie nową matematykę – praktyczną, angażującymi skuteczną.

MAT-SZACH,

czyli czas policzyć się z matmą!

Warsztaty w skrócie

TYLKO 80 ZŁ LUB 40 ZŁ*


Zaproś 1 przyjaciela, który nie jest uczniem Mathriders, a za warsztat każdy z Was zapłaci 1/2 ceny - 40 zł

DLA DZIECI

Z KLAS I-IV

TYLKO RAZ

W ROKU

TYLKO 80 ZŁ LUB 40 ZŁ*


Zaproś 1 przyjaciela, który nie jest uczniem Mathriders, a za warsztat każdy z Was zapłaci 1/2 ceny - 40 zł

Niestety dziecko łatwo jest “zepsuć”, a trudniej “naprawić”. Dlaczego tak jest?

Czy Twoje dziecko jest na dobrej drodze do lepszej przyszłości?


Wiele dzieci nie lubi matematyki, a ponad 50% uczniów liceum korzysta z korepetycji przez cały rok.


Podobnie jest z przedszkolakami - ponad połowa z nich wykazuje talent matematyczny, a później… idzie do szkoły.

  • Zbyt liczne klasy i tłumaczenie zagadnień w ten sam sposób każdemu uczniowi, bez indywidualnego podejścia do nauczania.
  • Liniowy system nauczania, w którym niezrozumienie jednej lekcji pociąga za sobą szereg kolejnych problemów, bo każda nowa lekcja bazuje na poprzednim materiale.
  • Posadzenie dzieci w ławkach, gdzie nie mają możliwości ruchu, przez co niszczony jest ich potencjał rozwojowy.
  • Brak ruchu to marazm i nuda, a to blokuje chęć mózgu do aktywności i uruchomienia procesów zapamiętywania.
  • Odpytywanie uczniów, wytykanie im błędów i stawianie gorszych ocen to drzwi, które zamykają w uczniach motywację, chęć rozwoju i drogę do edukacyjnych sukcesów.
  • Zbyt liczne klasy i tłumaczenie zagadnień w ten sam sposób każdemu uczniowi, bez indywidualnego podejścia do nauczania.
  • Liniowy system nauczania, w którym niezrozumienie jednej lekcji pociąga za sobą szereg kolejnych problemów, bo każda nowa lekcja bazuje na poprzednim materiale.
  • Posadzenie dzieci w ławkach, gdzie nie mają możliwości ruchu, przez co niszczony jest ich potencjał rozwojowy.
  • Brak ruchu to marazm i nuda, a to blokuje chęć mózgu do aktywności i uruchomienia procesów zapamiętywania.
  • Odpytywanie uczniów, wytykanie im błędów i stawianie gorszych ocen to drzwi, które zamykają w uczniach motywację, chęć rozwoju i drogę do edukacyjnych sukcesów.

Naszą misją jest udowodnienie, że wcale tak być nie musi!

Nabycie kompetencji matematycznych jest kluczowym warunkiem dopasowania się do zmieniającej się rzeczywistości społeczno-ekonomicznej.


W dobie rosnącego zainteresowania SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ (AI) mamy przekonanie, że kompetencje miękkie, jakie uczeń nabędzie dzięki matematyce (logiczne i analityczne myślenie, praca w grupie, łatwość podejmowania decyzji), będą trudne do zastąpienia przez robotyzację i AI — a to w dzisiejszych czasach zwiększa poczucie bezpieczeństwa na przyszłość.


Zbyt liczne klasy i tłumaczenie zagadnień w ten sam sposób każdemu uczniowi,

bez indywidualnego podejścia

do nauczania.



Liniowy system nauczania, w którym niezrozumienie jednej lekcji pociąga za sobą szereg kolejnych problemów, bo każda nowa lekcja bazuje

na poprzednim materiale.



Posadzenie dzieci w ławkach, gdzie nie mają możliwości ruchu, przez

co niszczony jest ich potencjał rozwojowy.



Brak ruchu to marazm i nuda,

a to blokuje chęć mózgu

do aktywności i uruchomienia procesów zapamiętywania.



Odpytywanie uczniów, wytykanie

im błędów i stawianie gorszych ocen

to drzwi, które zamykają w uczniach motywację, chęć rozwoju i drogę

do edukacyjnych sukcesów.

ImageImageImageImageImage

Jedyny w tym roku warsztat

z cyklu “MAT-SZACH, CZYLI CZAS POLICZYĆ SIĘ Z MATMĄ” dla:

IconIcon

DZIECI Z KLAS

I-IV

Icon

Jedyny w tym roku warsztat z cyklu

“Tajniki pozytywnej matematyki”

dla:

W tej edycji wchodzimy w tajniki… UŁAMKÓW!


Dlaczego?


Ułamki niepotrzebnie są odkładane na później. Dzieci patrzą

na nie, jak na coś abstrakcyjnego

i skomplikowanego.


My wiemy, że jest zupełnie odwrotnie i wiemy, jak to zmienić!


Rodzicu, już dziś zapisz swoje dziecko na nasze warsztaty i daj mu szansę na przyjazne oraz efektywne poznanie tematu ułamków.

Będzie to dla niego nieoceniona korzyść na następnych etapach nauki.


ZAPISUJĘ NA WARSZTATY

Czy ułamki są naprawdę tak trudne, że można je wprowadzać dopiero w 4. klasie?


Czy tabliczka mnożenia musi być zmorą dla każdego ucznia?


My udowodnimy, że nie!


Matematyka może być ciekawa, prosta i dostępna dla każdego – wystarczy odpowiednie podejście.


MathRiders zaprasza na warsztaty, które pokażą zupełnie nową matematykę – praktyczną, angażującą i skuteczną. To zajęcia zarówno dla dzieci, które chcą wzmocnić swoje umiejętności, jak i dla tych, które lubią matematykę i chcą wyjść poza szkolne schematy!

Icon


......Zrozumienie trudnego tematu w praktyce.

Udowadniamy, że nawet skomplikowane zagadnienia, jak ułamki czy tabliczka mnożenia, można zrozumieć dużo wcześniej – wystarczy odpowiednie podejście!


......Matematyka, która angażuje.

Nauka przez doświadczenie, eksperymenty, gry i wyzwania sprawia, że dzieci odkrywają matematykę w nowym świetle.


......Nowoczesne podejście, które otwiera umysły.

Matematyka to więcej niż liczby – to strategia, logiczne myślenie i kreatywność.


......Rozwój logicznego myślenia i umiejętności analitycznych.

Dzieci uczą się analizować problemy, myśleć nieszablonowo i znajdować rozwiązania – to kompetencje przyszłości!


......Nauka przez zabawę – matematyka bez stresu.

Interaktywne ćwiczenia sprawiają, że dzieci uczą się bez presji i świetnie się bawią.


......Inspiracja i satysfakcja z nauki.

Dzieci wychodzą z warsztatów z przekonaniem, że matematyka jest dla nich! Jaki będzie następny krok? To już decyzja rodziców.


......Współpraca i rozwój umiejętności społecznych.

Warsztaty to nie tylko nauka, ale i praca zespołowa – rozwijanie umiejętności komunikacji, wymiany pomysłów i wspólnego rozwiązywania problemów.


......Budowanie relacji z rówieśnikami.

Dzieci mają okazję poznać innych pasjonatów matematyki, co może zaowocować nowymi przyjaźniami i zdrową rywalizacją.

ZAPISUJĘ DZIECKO NA WARSZTAT

Dlaczego warto zapisać dziecko na warsztaty?

ImageImageImageImageImageImageImageImage


Zrozumienie trudnego tematu

w praktyce.

Udowadniamy, że nawet skomplikowane zagadnienia, jak ułamki czy tabliczka mnożenia, można zrozumieć dużo wcześniej – wystarczy odpowiednie podejście!



Matematyka, która angażuje.

Nauka przez doświadczenie, eksperymenty, gry i wyzwania sprawia, że dzieci odkrywają matematykę w nowym świetle.



Nowoczesne podejście,

które otwiera umysły.

Matematyka to więcej niż liczby –

to strategia, logiczne myślenie

i kreatywność.



Rozwój logicznego myślenia

i umiejętności analitycznych.

Dzieci uczą się analizować problemy, myśleć nieszablonowo i znajdować rozwiązania – to kompetencje przyszłości!



Nauka przez zabawę – matematyka bez stresu.

Interaktywne ćwiczenia sprawiają,

że dzieci uczą się bez presji i świetnie się bawią.



Inspiracja i satysfakcja z nauki.

Dzieci wychodzą z warsztatów

z przekonaniem, że matematyka jest

dla nich! Jaki będzie następny krok?

To już decyzja rodziców.



Współpraca i rozwój umiejętności społecznych.

Warsztaty to nie tylko nauka, ale i praca zespołowa – rozwijanie umiejętności komunikacji, wymiany pomysłów

i wspólnego rozwiązywania problemów.



Budowanie relacji z rówieśnikami.

Dzieci mają okazję poznać innych pasjonatów matematyki, co może zaowocować nowymi przyjaźniami

i zdrową rywalizacją.

Image
  • Matematyka w praktyce – Nie teoria, ale zrozumienie poprzez doświadczenie i działanie.
  • Obalanie mitów – Udowadniamy, że ułamki i inne „trudne” zagadnienia można zrozumieć dużo wcześniej!
  • Zabawy, gry i logiczne wyzwania – Uczymy przez ruch, interakcję i współpracę, a nie przez siedzenie w ławce.
  • Budowanie matematycznej pewności siebie – Każde dziecko wychodzi z warsztatów z poczuciem sukcesu i satysfakcji.
  • Rozwój kompetencji przyszłości – Uczymy strategicznego myślenia, analizy i rozwiązywania problemów, które przydadzą się w każdej dziedzinie życia.
  • Atmosfera wsparcia – Każde dziecko jest doceniane i zachęcane do udziału, co buduje jego pewność siebie.

Ułamki dla 5-, 6-, 7-latka

– nie za wcześnie?


Tak naprawdę im później, tym trudniej.


Dziecko łatwiej “zepsuć”, a trudniej “naprawić”.


Młodsze dzieci intuicyjnie uczą się ułamków. Widać to wyraźnie, gdy mają rodzeństwo

i muszą podzielić się czymś po równo. Znajomość ułamków pomaga im zrobić

to sprawiedliwie.


Wprowadzenie do świata ułamków

to świetny początek – do, jak mogłoby się wydawać, skomplikowanego tematu. Jeżeli zostaną wprowadzone

w atrakcyjny i intuicyjny

dla dzieci sposób – prędko okaże się,

że ułamki mogą stać się ich ulubionym tematem.


Podczas naszych konkursów matematycznych Puchacza Piotra

dla klas 1-3, to właśnie

z ułamków dzieci otrzymują bardzo dobre wyniki (a przecież pierwotnie powinny czekać z tematem

do 4-5 klasy)!


Ułamki to nie tylko abstrakcyjne pojęcie utrudniające życie uczniom, ale przede wszystkim element naszej codzienności! Pozwólmy dzieciom

już na wczesnym etapie się z nimi oswoić.



Po co warsztaty dla starszych dzieci? Przecież ułamki będą mieć w szkole.


Ważne są pierwsze doświadczania

i emocje, które towarzyszą dzieciom podczas styczności z matematyką. Często ułamki są odbierane jako coś trudnego i skomplikowanego, co zraża dzieci do tego zagadnienia.


Nie bez powodu ułamki to jeden z tych "trudnych" tematów, którymi straszy się zarówno dzieci, które mają problemy

z matematyką, jak również tych, którzy tę dziedzinę bardzo lubią.


„Zastraszenie uczniów” tematem ułamków budzi lęk i frustrację zamiast otwartości…


Tym dzieciom, które już doświadczyły tego, że ułamki są zmorą, udowodnimy, że może być zupełnie inaczej!


Myślenie o tym, że ułamki to nuda, trzeba zastąpić przekonaniem,

że wiedza z zakresu ułamków jest potrzebna i wykorzystywana

w praktyce, a dodatkowo będzie pomocna również w innych obszarach matematycznych.


.....Możliwość zobaczenia matematyki w nowoczesnej odsłonie

Rodzice mogą poznać innowacyjne metody nauczania, które sprawiają, że nawet trudne tematy stają się zrozumiałe i przystępne.


.....Pewność, że dziecko rozwija się w inspirującym środowisku

Dziecko spędza czas na nauce, która nie jest nudnym obowiązkiem, ale ekscytującą przygodą.


.....Wsparcie w odkrywaniu/rozwijaniu talentów i potencjału dziecka

Warsztaty pomagają dostrzec, czy dziecko ma szczególne predyspozycje do matematyki i jak najlepiej je rozwijać.


Co wyróżnia warsztat MAT-SZACH?

Korzyści dla rodziców

ImageImageImage

Matematyka w praktyce

Nie teoria, ale zrozumienie poprzez doświadczenie i działanie.



Obalanie mitów

Udowadniamy, że ułamki i inne „trudne” zagadnienia można zrozumieć dużo wcześniej!



Zabawy, gry i logiczne wyzwania Uczymy przez ruch, interakcję

i współpracę, a nie przez siedzenie

w ławce.



Budowanie matematycznej

pewności siebie

Każde dziecko wychodzi

z warsztatów z poczuciem sukcesu

i satysfakcji.



Rozwój kompetencji przyszłości

Uczymy strategicznego myślenia, analizy i rozwiązywania problemów, które przydadzą się w każdej dziedzinie życia.



Atmosfera wsparcia

Każde dziecko jest doceniane

i zachęcane do udziału, co buduje jego pewność siebie.

ImageImageImageImageImage

Możliwość zobaczenia matematyki

w nowoczesnej odsłonie

Rodzice mogą poznać innowacyjne metody nauczania, które sprawiają,

że nawet trudne tematy stają się zrozumiałe i przystępne.



Pewność, że dziecko rozwija się

w inspirującym środowisku

Dziecko spędza czas na nauce, która nie jest nudnym obowiązkiem, ale ekscytującą przygodą.



Wsparcie w odkrywaniu/rozwijaniu talentów i potencjału dziecka

Warsztaty pomagają dostrzec, czy dziecko ma szczególne predyspozycje do matematyki i jak najlepiej je rozwijać.


Image

TYLKO KILKANAŚCIE MIEJSC.

DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ. ZADZWONIMY, ABY POTWIERDZIĆ ZAPIS.

DATA WARSZTATU 6 KWIETNIA

Zapisy zamykamy za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund